Известие

Collapse
No announcement yet.

Липса на мощност в ниските обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    100% e затапен егр кадърно...На софтуера може да се довери. Дпф-а е махнат също както си трябва.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
      100% e затапен егр кадърно...На софтуера може да се довери. Дпф-а е махнат също както си трябва.
      Значи само ще гадаем
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #48
        Възможно ли е тези симптоми да са при запушен горивен филтър ?
        Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
        ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

        YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

        Comment


        • #49
          Всичко е възможно.
          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
          sigpic

          Comment


          • #50
            Колеги, цитирам ви майстора какво ми каза днес по телефона, а да ли е истина вие ще кажете.
            -Човек най вероятно е дюзи.Позакърпих малко положението(какво е правил не знам)но колата до 2000 оборота предърпва не върви и пуши.След 2000 обората всичко е ок.По показанията при диагностика не са толкова зле ама......
            Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
            ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

            YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

            Comment


            • #51
              Не е добре работата с този майстор, при който си оставил колата. Какво ще им закърпи на дюзите ???
              Колата трябва да отиде при правилен човек.
              AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
              Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
              sigpic

              Comment


              • #52
                Има ли развитие по темата?
                CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
                  Има ли развитие по темата?
                  Има.Този не знам какво е направил, но като я взех от сервиза колата поне палеше.В ниските хич я нямаше.Запретнах ръкави и развих болтчетата на егр и какво да видя имаше дупчица от едната страна.Сложих по дебела планка и всичко се оправи.
                  Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

                  YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

                  Comment


                  • #54
                    CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                    Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                    Comment


                    • #55
                      И понеже и на мен съвсем скоро ми предстои операция с затапване на EGR клапана и софтуерното му отстраняване (писна ми от почти постоянното почистване и липса на мощност) бих иска да попитам колеги които вече са минал през тази процедура имат ли някакви свързани с това проблеми и/или оплаквания? Грешки с борд компютъра, светване на лампи и т.н? И още един детайл, механичното му затваряне ще стане с планка преди него, от няколкото поста преди това не разбрах трябва ли или не трябва тя да е пробита на 3-4 места?
                      Alfa 159 2.4 JTDm

                      Comment


                      • #56
                        Планка преди...не трябва да има дупки...а плътна. Налага се и софтуерното му спиране комплексно. Проблеми няма да имаш след това!
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #57
                          Благодаря за инфото - точно за това си говорим: комплексно (едновременно планка преди и софтуерно изключване).
                          Alfa 159 2.4 JTDm

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                            100% e затапен егр кадърно...На софтуера може да се довери. Дпф-а е махнат също както си трябва.
                            Каза ли нещо,дупката в планката не е кадърно затапен ЕГР !!!!!
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #59
                              Брат, кадърно затапен софтуерно...планката е още по времето, когато колата я гледахме в Благоевград...нима не си спомняш!
                              За нея, няма как да знам как е сложена! Нали затова му светеше чек...защото беше само спрян механично.
                              Ей мн бързо забравяш
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Tsetso Milanov Покажи съобщение
                                И понеже и на мен съвсем скоро ми предстои операция с затапване на EGR клапана и софтуерното му отстраняване (писна ми от почти постоянното почистване и липса на мощност) бих иска да попитам колеги които вече са минал през тази процедура имат ли някакви свързани с това проблеми и/или оплаквания? Грешки с борд компютъра, светване на лампи и т.н? И още един детайл, механичното му затваряне ще стане с планка преди него, от няколкото поста преди това не разбрах трябва ли или не трябва тя да е пробита на 3-4 места?
                                При мен ЕГР е затапен с една планка, с един отвор в средата, с диаметър 8мм. Софтуерно не е пипана.
                                Автомобила се кара предимно градско, на много къси разстояния и почти винаги студен. Все още не е минало достатъчно дълго време откак съм направил тази процедура, но на този етап нещата са си ОК.
                                AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                                Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                                Comment

                                Working...
                                X